Sunday 25 December 2011

Intro :)

Aku seorang gadis yg bnama Siti Nur Hafiza Qusyairy. Seorang gadis yg teramat nakal dan berumur 14 thn. Aku tinggal bsama nenek ku d kpg sejak ibu dan bapa ku bercerai ketika aku msih kecil lagi. sudah menjadi kebiasaan aku hidup tanpa ibu dan bapa ku. kadang2 aku berharap ibu datang dan menjeguk ku tapi apa kan daya itu hanya mimpi ku. Aku sentiasa berharap spya aku tdak dilupakan oleh ibu ku sprti aku yg sntiasa mengingati nya. Aku seorang gadis yang kemaruk dengan dunia percintaan, memang aku akui, sehingga rakan2 ku mengelar aku buaya darat ataupun playgirl. Kerna aku sering bertukar pasangan setiap mggu. Tapi setelah aku mengenali seorang lelaki yg bnama Mohd Baharudin. Lelaki yg ckup sempurna buatku, telah mbuat ku jatuh cnta buat pertama kali nya. Aku amat menghargai dia. Dlm hidupku he is the only exception :)

No comments:

Post a Comment